Mali dag 2 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Ruben K. - WaarBenJij.nu Mali dag 2 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Ruben K. - WaarBenJij.nu

Mali dag 2

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

28 Juli 2009 | Mali, Bamako

Gisteravond heb ik nix meer van me laten horen omdat ik me laptop kwijt was >.<. Nou gisteren heb ik alleen maskers gekocht en naar mijn hussie laten sturen. Die was 5 dollar, en mooi dat hij is. Foto's kan ik niet maken want ik heb geen camera of webcam. Nou ik ga vandaag nog even de berg hier beklimmen word vast leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Ik ben een wereld reiziger, en op die foto is m'n Gambianse vriend!

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 21111

Voorgaande reizen:

19 Juli 2009 - 31 December 2009

Afrika

Landen bezocht: