Sahara - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Ruben K. - WaarBenJij.nu Sahara - Reisverslag uit Algiers, Algerije van Ruben K. - WaarBenJij.nu

Sahara

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

30 Juli 2009 | Algerije, Algiers

Ik ben met een jeep de sahara doorgeraced. Echt dat is heel leuk, ik heb van me vader gehoort(die is een keer in jordanie geweest) dat op een jeep door zanderige gebieden heel erg leuk is. Nou ik dacht ik ga nu naar Algerije. Daar is niet zo HEEL veel te doen. Dus ik ben maar gaan Jeep racen:D ik ben 3e geworden en ik kreeg zelf gebreidde shirt van Kamelen haar. Door de inwoners zelf gemaakt. Hij is alweer onderweg naar Nederland:P Als ik thuis kom, echt volges mij heb ik dan vet veel werk om alles op te ruimen :P

Vanavond heb ik even naar het centrum geweest even wat eten gekocht. Arabisch onder de knie krijgen. Allemaal gaat fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruben

Ik ben een wereld reiziger, en op die foto is m'n Gambianse vriend!

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 21098

Voorgaande reizen:

19 Juli 2009 - 31 December 2009

Afrika

Landen bezocht: